tisdag 30 september 2008

Tjejernas nya killfavoriter

Fortsättning följer.......... I kväll var det basrösterna afton. Jag kan inte påstå att jag hörde basen hos alla :-) En viss person har målbrottet framför sig ....hans "the Ark-Ola Salo-look" gick inte hem hos mig,.....fritidsgården är nog en mer lämplig plats för honom. James Blunt,....eller Håkan Hellström,...han överraskade mig totalt, underbart. Robin med det röda håret var nog allra bäst ikväll. Clownen Rasmus har en vacker röst men ingen scennärvaro. Jesper hänger lös med den andra Robin med sammetögonen och sexiga luggen säger vi hejdå till. Jag vill höra killarna rocka loss, ikväll var de alla blyga pojkar med mamma i tankarna
Och till helt annat; kvällens träningspass bestod 55 minuter "Muskel-träning". Helt galet sjukt skönt och vilken ledare :-D. En lång smal kille som hade den mest damigaste stilen jag har sett på läääääänge men va kul han va,...peppande samtidigt som han kastade in några välvalda jokes. På torsdag blir det PT-cirkel igen.

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

James Blunt var ju fantastisk! Me like a lot!! Axelvaddar på lördag ;)
Kram