fredag 5 september 2008

Syjuntans återkomst

Jag har införskaffat lite material till nya kuddar och idag var det dax för klippning. Efter saxande design var det dax för ihopsättning av bitarna :-) Fram med symaskinen och så trampade jag igång......zick zack zick zack
Detta underbara tyg hittade jag hos Village i Uppsala, design by Serholt. Det ska nog bli en smal 20X60 tygtavla och några kuddar.
Detta är min allra första blogginlägg om inredning :-) Det kanske smyger in flera......så småningom. eller vad säger du Anna ?

2 kommentarer:

Grindsjön's Aztor sa...

Ja men visst! Det var bra Du började för då kan jag också sätta igång. Mitt sargade hem och jag *skratt*. Skämt och sido...tyget var jätte fint verkligen. Förkylningen sitter fortfarnade i och jag har inte varit ute på flera dagar nu :-(
Hoppas vi ses på måndag!
//Anna

fröken Sätterlund ✯ sa...

Kul med inredning hos dig också ;) Det där tyget är superfint!