torsdag 2 oktober 2008

Torsdag

Jag tog bilden tidigt en morgon på väg till jobbet....och just i detta magiska ögonblicket kom några solstrålar fram..........

Har precis landat efter en PT-cirkel-pass. Sköljt av svetten och fyllt på protein och kolhydratdepåerna och nu piggar jag upp mig med en kopp "java"
Ikväll har jag missat Idol-pojkarnas jojka-stund.....hur lät grabbarna ikväll? Igår såg jag tjejerna sångövningar och är djupt besviken på svenska folket......att ni röstade ut "pippi-håret-Linda". Inte för att hon var den bästa men det fanns de som sjöng sämre t ex Jenny eller Yazmina. Asså ska vi rösta med hjärnan eller hjärtat ? Detta är väl en sång-tävling ?!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Hej Svarta, Jag så inte heller idol i går kväll. Jag var ut på "stan" med Mikael. Jag hörde att Maltisen Kevin var mycket bra. Nu ska jag se vem som åkte ut i går. Jesper han gillar jag på något sätt och jag tror han bli något mer.

Kicki sa...

Nu har jag tittat på klippen och jag säger att JAG gillar Jesper. Lilla Johan är en blandning av Kitty och gruppen Noice från 80-talet : ))
Glad att Elias åkte ut, det var nog det där med E-type som gjorde grejen. Oj nu bloggar jag ju här : )
Jo Lars valde en märklig låt men den har ett bra budskap i sig. Kanske är Lars lite vänstervriden. alltså inget fel utan lite coolt. Kommer du ner en liten stund till stugan i morgon? Ta med Jennkan.