måndag 29 september 2008

Jag kan bara inte låt bli att kommentera......kvällens Idol. Juryn ! Tjihoo! Vilka snubbar, sköna gubbar :-D Anders Bagge är helt underbart skön snubbe, han är snäll, kanske för snäll för att alla är stora stjärnor i hans ögon eller är han bara en får i ulvakläder ?! Andreas är den som kan och vet, han har ju varit "över där" med de stora stjärnorna. Men är det han som har sista ordet ?! Laila, den hårknackare bruden som vill vara mycket annat än gammal X till Anders, en rockande åttiotalsbrud med raspig röst. Laila är hård men ärlig. Jag tror att Laila kan redan nu peka på den som har mest potential.......vinnaren. Men vem var bäst ikväll ? Svårt att säga,....flera av flickorna hade ju alldeles uppenbart valt fel låt. Vad tycker jag..........Sep var starkast ikväll med sin I will survive, Anna,...njaaa jag gillar henne men hon var inte så bra ikväll,......fast jag hoppas att hon blir kvar. Nu tillbaka till Jihde.

1 kommentar:

Kicki sa...

JA jag håller med dig men BaggeGubben var lite gayig i går. Men hans ögon tindrar så sött. Laila gillar jag mer och mer. Jag tyckte Alice gjorde bra ifrån sig och hon Survive tjejen.