lördag 6 september 2008

Hittade denna i bloggvärlden,.......riktigt skojigt :-) Enligt listan i min telefonbok: Har du kysst nummer sju? Ooooh nej, det är en hon, gammal arbetskamrat. Har du träffat nummer nio i veckan? En gammal granne, min dotters barndomskamratsmamma,...det var länge sedan vi sågs,....riktigt länge. Älskar du nummer tio? Det är ju Anna på jobbet ! Det klart jag tycker om henne. Är nummer elva en sötnos?Oh ja! Min dotters kamrat Anne. Är nummer femton en bästis?Bästis och bästis… en god kamrat. Har nummer sexton gått i samma klass som du?Nej, det här är också en gammal kollega. Brukar du hänga med nummer nitton?Ja, det är ju lilla Babbsan. Är nummer tjugo bra?Ingen aning. Gissa vem ? jo Behnam. Gillar du nummer tjugosex?Ja det gör jag. En riktig härlig tjej från HLR- gruppen. Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?Jobbarkompisens dotter, nej hon är nog singel förtillfället. Hur känner du nummer trettioåtta?Hm, nej jag känner inte någon på min teleoperatörs kundtjänst… Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?Nej. Gammal manlig granne, inte min typ Hur länge har du känt nummer fyrtionio? Flera år faktiskt. Min bästa vän och min käraste resekamrat.

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Den ska jag nog använda :) Den var skojig...
Hoppas allt är bra med er!
Kram

Anonym sa...

det var riktig bra.......

kram

Yvonne