söndag 14 september 2008

Det kommer mera........gott

Det pågår nån form av "MatMarknad" på gatorna kring "Plattan". Jag hittade godsaker från Frankrike, Italien, Tyskland, England, Spanien mm. Det riktigt osade kontinental feeling mellan stånderna, känslorna blandades med språken och händer användes i tolkningssyfte......det pågick marknadshandel av sydeuropeiska varor med nordeuropeiskt folk.
Jag gottade mig mest med kameran men det blev en liten bit "Italia" som jag systerligt delade med min träningskompis :-) Ska bara tillägga att vi hade faktiskt varit och tränat ett pass "BodyPump" innan vi intog detta sockerbomb.................men gott va det :-)

3 kommentarer:

Kicki sa...

OJ DET SER TREVLIGT UT. JAG FÖRSTOD INTE ATT DET SKULLE VARA PÅ DETTA SÄTT,SPÄNNANDE. HÖRDE ATT DET VAR TREVLIGT DÄR.

fröken Sätterlund ✯ sa...

Det finns en utmaning på min blogg till kära du ;)
Kram

Anonym sa...

ojoj, jag blev riktig sugen på något gott.

kram

Yvonne