torsdag 5 juni 2008

Små flickor och stora skor

Vi har haft en liten nattgäst hos oss. En skönhet på 4,5 år som fullkomligen älskar högklackade skor ! Jag själv kommer ihåg att alla "stora" saker som vuxna fick ha var häftiga ; hattar, handväskor, schalar, skor osv. Jag provade, jag speglade mig och tyckte att jag var så fin. Och så tyckte nog lilla nattgästen också.............visst är hon fin i skorna !! Och tycker ni nåt annat kan jag bara säga att enligt henne själv "håller hon på växer i skorna"

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Har en treåring här hemma som älskar klackskor :-) Tackar så mycket för den fina klänningen förresten...
Det kommer snart en inbjudan till vårt bröllop ;-)
Kram

Kicki sa...

Hon är så ljuuuuuvlig. Hon har haft en trevlig kväll hos er och dag med Jennika.

Kul att hon får komma till någon som har häftiga skor, handväskor, nagellack och lite smått och gott.

Kram för att ni finns.