tisdag 13 januari 2009

Prinsessor på is

I helgen var det årets premiär på skridskor. Det var halt och lite stelt men jag klarade turen utan att falla :-) Det var riktigt kul......gör gärna om det.
Jag har kommit igång med träningen igen. Lite motigt var det men bara jag hade nått fram till gymmet och kört igång på löpbandet......så kändes det faktiskt inget jobbigt alls. Jag e på gång ! Nu ska jag fylla almanackan med AfroDans, BodyPump, PT-Cirkel och annan träning.
Tänderna fick också en omgång hos tandhygienisten idag ; det putsades och fejades, fluor behandlades och det enda som kändes var betalningen,......den sved i "januari-plånboken".

2 kommentarer:

Grindsjön's Aztor sa...

Hej hopp!
Ville bara önska Dig trevlig helg.
/ Anna

Kicki sa...

Hua hua jag ska med till tandläkaren nästa vecka vi får se vad dom tar från mig : ))

Nu är du redo att åka till andra sidan av jordklotet.

Nu fick jag reda på att serien BONES kommer kl.20.00 på söndagar, vilken bra tid. Äntligen.