lördag 17 januari 2009

Det kom ett brev......

Det var ett tag sedan jag hade en liten natt-gäst hos mig,...
Lilla fröken fick ett"upplevelse-paket" i julklapp av mig som innehöll b la skridsko-åkning med efterföljande kondisbesök samt en natt på "vårt" hotell. Vi hade en riktigt mysig dag på Kungsträdgården där vi åkte skridskor och efteråt var vi på kondis och gottade oss med stora bullar och läskedryck. Vi gick även en stund på stan och shoppade........vi tjejer kan konsten att shoppa "Shop ´til you drop"
Väl hemma hos sig, ville lilla fröken tacka och skriva ett brev till mig. Hon fixade och donade och klistrade ihop ett kuvert i sitt rum och bad sin mamma hjälp att skicka brevet till mig (mamman har inte sett innehållet innan). Och på fredag kom brevet !! Visst är det fint !
Tack lilla fröken och välkommen igen !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va gullig hon är ! Man blir alldeles varm i hjärtat när man får ett sånt brev av ett barn // Susanne

Kicki sa...

Äntligen får jag se vad jag skickat till dig. Vad gulligt. Hon jobbade i tysthet och det var viktigt att kuveret såg ut på ett visst sätt. Hon gillar dig men det vet du ju redan : )