fredag 3 oktober 2008

Let´s go girl and she is gone

Äntligen svenska folket ! Nu har ni fattat galoppen.......och rätt flicka fick lämna Idol. Nästa fredag ger vi Johan chansen att lämna Idol eller hur ?! Apropå Idol....imorse satt i samma buss med "Idol-Nils", han den fånige, ni vet. Han var lika flaxig som på TV,....bokstavsbarn kanske :-) Idag har jag hämtat en kompakt digitalkamera, en Olympus 1020.......10,1 mexapixel. En lång story men jag tar den kort ; jag köpte en kompakt digitalkamera för si så där 3 år sedan, den fungerade alldeles felfritt i början,...fina bilder och snabba shoots,...sedan gick optiken sönder, laga, fota, laga igen,...samma fel,...köpte en systemkamera Nikon D80 och la den andra kameran på hyllan,....en dag skulle en kompis till mig låna lilla kameran,.....men den var trött och ville inte vara med :-( Lämnade kamera på lagning IGEN,...denna gången ringde de och sa att jag skulle få hämta ut en NY kamera, så nu äger jag en sprillans ny kompakt digitalkamera som jag vill inte ha. Så blocket nästa eller ?

Inga kommentarer: