onsdag 29 oktober 2008

Bäbis, Möte och Träning

Måndags var jag på besök hos en liten dam och hennes föräldrar. En underbar söt liten flicka med stora blåa ögon, mörkt hår och gosiga kinder. Jag blev lite bäbis-sugen,.....som de flesta......för bäbisar är så goa, doftar gott, är mjuka....
men jag botar nog min bäbis-feber genom att besöka henne lite oftare, hålla om och gosa en stund.
Igår var det mötesdax; verksamhetsplanering och budjetdiskussioner.
Idag njöt jag av ett "tufft och intensivt" muskel-pass. Tjejen som leder passet är ett riktigt energiknippe, fullt med muskler, stark och verkar aldrig blir trött. Hon är bra, riktigt bra ! Hon hejar och peppar oss under passet och berömmer oss efter passet. Passet är nog det tuffaste jag vet och trots det återkommer jag till hennes pass.
Och kroppen mår bra.

Inga kommentarer: