fredag 10 oktober 2008

Ikväll är det fredag och Idol-kväll :-) Me like a lot ! Hela veckan har gått under träningens tecken ; tisdag BodyPump, onsdag Muskel-pass (den tuffaste träningen sedan Jesu födelse, känner fortfarande "blodsmaken i munnen" och träningsvärken sitter kvar på stjärtmusklerna) och ikväll Core-pass med efterföljande löpbandsträning med kombinerad styrka på maskinerna.....skön känsla efteråt. Torsdags hann jag besöka Himla utförsäljning, men det var inte mycket som inspirerade mig.....några söta kökshandukar fick följa med mig hem. Nu står det en ny Bestå-del i vardagsrummet under TV:n........en bra gömställe för WII balansboard och lite andra tekniska prylar. Det händer små förändringar i vårt hem med :-) Och lite om Idol...........Anna var helt outstanding ! Robin B gjorde nåt jag aldrig trodde att han skulle kunna; rörde på sig och sjöng bra. Lilla-Älvan Alice hade valt en helt underbar låt som passade henne perfekt. LouLou var inte bra ikväll,...slätstruket. Yasmina hade jag glömt bort,...fanns hon med :-) Lars ,.....njaa inte var det likt Blunt. Jesper,.....såg ut nästan som en liten pojke inför skolstarten. Sepi ganska bra, Kevin ok. Johan kan uppträda på fritis nästa gång. Låt Robin E vara kvar, han kan rocka.

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Ja visst var Anna grym i fredags! Tyckte att Lars var skitkass faktiskt, jag som bruka älska honom annars...Hoppas du har haft en trevlig helg!
Kram Therese

ps. Det var Toni som låg bakom inlägget om smogen - vem annars? ds.