lördag 23 augusti 2008

Utmärkelse

Jag har fått min allra första utmärkelse ! Jag är så glad !
Den kommer från fru Sätterlund. Jag tackar så mycket ! Så gulligt av dig.

Givetvis följer jag instruktionerna och skickar den vidare...

För förplikterserna som följer med utmaningen är: 1. The winner can put the logo on her blog. 2. Link the person you received your award from. 3. Nominate at least 7 other blogs. 4. Put links of those blogs on yours. 5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

Det minns många bloggar som jag läser men jag har valt dessa ;

Zerengo ; missar inte ett enda avsnitt av Zerengos liv. Fina bilder med fullt av hundliv och natur. Kram till dig Anna.

Smått och Gott; en blogg om vardagliga händelser. Jag läser detta ofta med ett leende på läpparna.

Älskade Beijing; tjejen som kan mycket om Beijing. Smakfullt och roligt skrivet.

MittVitaHus, hittade hit via en annan och har hittat vidare härifrån till andra roliga bloggar. Här händer det saker varje dag, roligt att följa utvecklingen

Vad vore livet utan choklad;vill gärna läsa mera av henne både i bild och text.

Dromhem, har alldeles nyligen hittat hit. Massor med underbara bilder.

Cactusvit; även denna underbara blogg är nybekantskap. Fantastisk presentation

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

åh Tusen TACK:) vad glad jag blir...
Kram M

Grindsjön's Aztor sa...

Tack snälla Kirsi! Hoppas Du får en bra vecka i Uppsala men att du såklart saknar oss lite... Stor kram tillbaka och lite slem pussar från Zerengo ;-)
Anna & Zerengo