onsdag 30 juli 2008

Wii

Idag har vi varit på födelsedagskalas ! Grattis Joppe ! Efter godsakerna var det dax för "motion" i form av Nintendo Wii - Sports :-) Vi har spelat golf, bowling, tennis, baseboll och boxats och framför allt skrattat och haft jätte roligt både barn och vuxna. Jag ska tala om att efter en boxningsmatch är man svettig.....och ändå var det bara på låtsas :-) Nu ska jag försöka sova lite i värmen.......med öppna fönster så att luften kan cirkulera en aning.........puuh var det är varmt !

2 kommentarer:

Grindsjön's Aztor sa...

Det där kanske är något att ha på jobbet. Hinner man inte ta friskvårdstimmen kan vi gå in i biblioteket och träna lite...på låtsas :-) Hoppas du har en bra semester!

Kicki sa...

Visst var det svettigt och kul. Kände du av någon träningsvärk? Jag gjorde det fast det är lite skillnad på min tränings motivation och din så jag förstår om du inte fick någon : ))