lördag 12 juli 2008

Take a break

Jag har rullat ut hängmattan, dammat av solhatten, laddat med böcker och beställt soliga dagar för nu ska jag har semester ! Jag är ingen människa som gör listor som ska prickas av, jag är ingen impulsiv "kasta-mig-hejdlöst-in" människa heller. Utan jag planerar men planerna kan lätt göras om så jag kanske inte är så planerande människa heller :-D Alltså vad jag ville ha sagt är att jag har en massa roliga saker på gång under min semester och kan jag inte sola på en regnig dag så läser jag eller ger mig in på författar-stigen eller kanske berättar det med bilder. Häng med på bloggen så får ni reda på det ! Jag glömde visst berätta att jag såg Mamma Mia filmen på bio igår igen ! Filmen ger dig bara positiva vibbar och gör dig så glad att du bara småler flera dagar efter filmen. Jag tänker på filmen, ler och små skrattar just nu !

1 kommentar:

Grindsjön's Aztor sa...

Hallå! Då får jag säga trevlig semester till Dig. Själv börjar jag jobba i morgon. Vi har haft det bra.Gjort flera roliga saker. Söklägret var en höjdare som gav mersmak. Sköt om dig så hörs vi!
Kram från Anna!