onsdag 28 maj 2008

Ordning och reda

Ibland får jag ett ryck och då gäller det att ta vara på energin :-) Just nu har jag "fotografi-album-ordnande"energi-kick. Alla har säkert en låda där hemma med osorterade fotografier som man så gärna vill sätta in i album, skriva några finurliga kommentarer, klippa och klista, helt enkelt göra det snyggaste albumet. Sida ett,...inspirationen flöder,...jag klipper och jag klistrar, jag väljer och jag ordnar..........Sida tio,.....inspiration, vart tog den väger ?! Högen av foton verkar inte minska och jag har tappat ordningen, kommer inte ihåg vad alla heter eller varför i hela världen tog jag bilder på detta. Nä nu är det nog dax att lägga undan minnernas kalas och vänta in ny våg av inspiration.

1 kommentar:

Grindsjön's Aztor sa...

Nåja..du har i alla fall kommit till sidan tio. Var glad för det:-)