tisdag 6 maj 2008

Boring

Alltså jag har det så tråkigt just nu !! Jobbet är trist. Vårdstrejken fortsätter utan framgång. Pollen i luften får mig nysa och det kliar i ögonen..........mascaran på mina svullna "nyfödda" kattungeögon, kletar sig på kinderna. Håret.........i need a haircut.......hänger livlöst utan "L´oreals you worth it effekter" Shopping lockar mig inte........svettiga trånga provrum ger mig ångest. Inte ens en tanke på en nalkande god lunch kan få mig på bättre tankar :-(( Kanske en tråkig bok skulle kunna tråka ut mig så att jag glömmer bort hur tråkigt jag har. Fast om man inte har tråkigt så kan man inte uppskatta dina glada,trevliga stunder som livet har i beredskap åt mig ............en annan dag.

1 kommentar:

Kicki sa...

Men Kirsi att du kan ha så tråkigt. Jag som inte var hemma idag när du var så nära. Visst känns det hopplöst med uttråkigheten men vipps så bara händer det att den goda påhittarfén kommer med sitt skimmer.