söndag 15 mars 2009

Magiskt Ögonblick

Idag sent på eftermiddagen smög ett underbart magiskt ljus genom mitt köksfönster. Ljuset letade sig till alla hörn och under ett kort ögonblick var det magiskt ! Snabbt som attan letade jag fram kameran för att dokumentera detta ögonblick,......vet inte om jag lyckades förmedla känslan men det var häftigt !
Rätt låt vann ! Jag tyckte att svenska folket röstade på rätt låt, Malena var inte bäst men hon passar mest att representera Sverige i ESC. Vem var bäst ? De var många bra låter år,...men visst var den smörige hopp-grodan Måns bra eller tyckte jag verkligen om Sarah låt ?! Jag tror att vi "svenska folket" påverkas av medians smak och tycke när vi röstar. Vad tror ni ?

1 kommentar:

Grindsjön's Aztor sa...

Fantastiskt fin bild....
Jag håller nog med Dig, hon kan göra riktigt bra ifrån sig med den låten, bättre än Perelli få vi hoppas :-). Lite magiskt med henne på något sätt.
Är allt bra med Dig? Jag umgås då med mina hundar hela dagarna och hänger ronder hela kvällarna. Roligt liv just nu *skratt*
Skät om Dig, kram Anna