onsdag 25 mars 2009

Gamla minnen

Bilden är tagen i början av 60-talet och föreställer mig.

Scannad, beskuren och något redigerad.
Idag har jag scannat in massa foton från ett gammalt ärvt och något misshandlad fotoalbum.
Jag har tittat på bilderna och funderat många gånger "Vilka är ni ? Vilken relation ni hade till fotografen ? " och på ett mycket mystigt sätt fick jag kontakt med en av "fotografens objekt". Vi känner inte varandra men vi har alltid vetat om varandra. Våra liv har aldrig korsats med varandra förrän NU. Jag har hennes foton i min "ärvda" album, foton som hon inte har eller visste om men som betyder så mycket för henne.
Jag hoppas att jag gör henne glad imorgon.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Vilket fint kort...gammalt album som väcker känslor?! Vem är hon som kommer bli glad?
Kram Kicki

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilken härlig bild:) Vad roligt att få ett gammalt album med bilder från man var liten, med bilder man inte sett förut...

Ha det gott!
Kram Therese