lördag 23 februari 2008

Nu har lyssnat

BWO låter bra som alltid,...bra pop med internationella toner. Martin är söt som alltid med lockar,rysch pysch skjorta och läderhosen,...bara man slipper se Bard.Låten går till Final. Mickey,...vilket fånigt artistnamn :-)Hej Mickey Mickey hej du e helt ok,...vilket du inte är i mina öron,..låten påminner mig om en låt som någon sjöng ett par år sedan, från något land i det forna Jugoslavien. Frida med Lariemar hoppar upp och ner,...inte så konstigt att de dunkar sig blå och gul,...hoppar inte till Finalen om jag får bestämma. Therese,...man ska aldrig blanda opera med folksång. Patrik har mycket ord,...viktig budskap men låt denna låt spelas bara på radio. Caracola,...tjejband,...absolut kids. Ainbusk,...hela vintern har flickorna kämpar tillsammans med tidningen "Mår Bra" att komma i form till Melodifestivalen,....men sångmässigt har de ialla fall kommit ur form. Ingen Halleluja moment Eskobar. Svårtippad startfält.

3 kommentarer:

Grindsjön's Aztor sa...

Hej hopp! Håller helt med Dig. BWO till globen annars hänger alla löst i mina öron. Trevlig helg!!!
Ska du på body pump i morgon?

Kirsi sa...

Det tänkte jag,...bokade på Hötorget. Du då?

Grindsjön's Aztor sa...

Hej igen! Sitter här och skrattar i allt elande med Ida. Lyssnar på låtarna och läser vad du skrivit, allt stämmer skit bra! Vet inte ritigt ännu om jag ska träna, Beror på hur hon mår i morgon./Anna