torsdag 5 november 2009

Redan November

Hoppas vart tog alla årets månader vägen ? Hösten har passerat mig som en vindpust i lövhögen ..... datumen flytit ihop till en egen sörja..... och nu är det redan november :-)
Julen är snart här och jag inte hunnit påbörja julklappsjakten ....... Jag ska avslöja en sak .... tomten kommer att komma med engelska klappar till var och en av er. Jag ska till London snart igen ! Denna gång flyger jag dit utan sällskap med tomma bagage för att återvända med kärt resesällskap och fulla bagage.
Jag har inte bara visslat och sparkat mig trött under bloggtorkan utan jag har hunnit att sticka sockor, tröja, några amigurami saker ....... bildbevis kommer.
Jag har även tagit det omtalade och debatterade vaccinet mot svininfluensan så nu ska inte någon hemskt baconsnuva förstöra min jul eller nyårsledighet.
Under tiden min paj gräddas hinner jag vända några sidor av Dan Brown och den förlorade symbolen ..... mystiskt och spännande bok ..... lite som en vuxen Harry Potter

1 kommentar:

Kicki sa...

Har du stickat en tröja också???!!!
Längtar till bilderna.
Vad sägs om en syjunta kväll kombinerad Idol??!! Hör med dom andra stackarna som försöker skapa något med pinnar och garn : )