torsdag 25 juni 2009

Sofftid

har inte kollat på TV på flera dagar......men idag tänkte jag lägga mig på soffan och låta TV:n underhålla mig ett par timmar.
Puffade upp mjukaste kuddarna, te koppen låg inom räckhåll och fötterna på högläge.......
Men va ! Istället för en underhållande inredningsprogram visar de REPRIS ! Besvikelsen e bara förnamnet ! Jag betalar TV-licens men jag vill inte betala för repriser ! Ingen vettig människa betalar för sina varor två ggr ! Undrar vad Radiotjänsten i Kiruna skulle säga om jag ville ha reducerad licensavgift eftersom jag inte tittar på repriserna !
Bilden är tagen i Munchen

2 kommentarer:

Jennika Holopainen sa...

Jag tog också en slöar dag idag. Men nu vill jag se mina tomat plantor... :-S

Jennika Holopainen sa...

Jag tog också en vilo dag idag. Men jag vill se mer bilder på mina tomatplantor på bloggen :-S