torsdag 5 juli 2007

Från Solo till All Sång

Jag har varit urusel på att blogga,...lovar att bättre på det,...med hedersord.

All Sång ett måste på sommaren. Tisdag den 3 juli var vi : Lena, Inger, Siv = förstagångs besökare och Kirsi och Jennika = rutinerade veteraner på Skansen och såg Per Gessle och Måns Zelmerlöv vifta sina lurviga på scenen. Vilket ös :-)

Snacka om Sommar"måsten" i Stockholm :-) Parkteater, Friskis och Svettis pass på Rålis, Mosebacke och en kall "vetedryck", en tur på sjön,.........Stockholm e fullt med möjligheter

1 kommentar:

spangagirrl sa...

Hur länge köade ni? Ni fick bra bilder på pojkarna...
Inte nog med att han är söt att titta på han är trevlig oxå! Nu pratar jag om Måns, som jag satt mittemot på tåget i julas. Per vet jag inte hur han är längre, det är över tjugo år sedan jag träffade honom sist.